1 Ağustos 2010

o.ç. spor


Ä°tirafçı O.Ç Ä°zleyin,Gülün ve Mutlaka PaylaÅ�ın :D:D:D
Yükleyen mustafasevdar. - En harika videolar burada

ablam suya girmedim bu sene diyo
ben istifa dilekçesiyle uğraşıyorum
insanların ne kadar o.ç. olduğunu daha iyi anlıyorum gün geçtikçe.
kendini iran şahı sanan o.ç.lerle doluymuş çalıştığım yer.
herkesin bana bi imza attırma çabası vardı geçen gün. ellerinde dilekçe imzamı almak istiyorlardı.
değirmentaşı ikcı teyze çocuk sandı beni, biz güçlüyüz döveriz seni edasıyla beni tırstırmaya çalıştı.
yer mi izmit çocuu?!
raadolun..!

yeni iş hayatına atılmadan önce ufak bi tatile gidesim var. şu o.ç. problemlerini çözüp yanasım var cayır cayır! (Cehenneme hazırlık)
Geçen Avon'un en çetrefilli faktörlere sahip güneş kremlerini kullanmamıza rağmen ıstakoza dönmemizi unutamıyor ve avon'a selam ediyorum buralardan..

gebzede o kadar çok barzo var. hangi şehirden gelmiş oldukları önemli değil. gebzeye göç etmesi yeterli. isterse ingiliz kraliyet soylusu o.ç. olsun gebze sınırlarına girince hepsi öküz oluyor.
accuse kelimesi ne güzeldir. her öküz dediğimde aklıma gelir. öküz niye yaptın bunu diyesim gelir.

birazdan ağva şile yoluna doğru seyirtebilirim, başa dönersek ablam kafamı ütülüyor. buraya gargara yapamıyorum epeydir. sevdiceğimle fenalardaydık son zamanlarda paso bira ve rakılarla sabahladığımdan bloglar alemine acı yazasım yoktu.
sizleri öperekten uzaklaşıyorum..

2 yorum:

Puffy dedi ki...

fazla uzaklaşma..!

Dobrowski dedi ki...

eyw..