4 Ağustos 2010

gossip görl

dün aksam evde sıcaktan uyuyamadım klima denen teknolojiyede henüz erişemediğimden löpçük gibi terliyorum.
açıp dizi izleyeyim dedim.
gossip görl denen naneyi açtım. bu diziyi ne zaman açıp izlesem kendimi sorhguluyorum her kapadığımda. "ne yapıyorum ben yahu, bu basbaya yalan rüzgarı" bi kaç gün sonra yine gidip açıyorum. seinfeld izlemediğim zamanlarda bu diziyi açıyorum.
efenim herkes biliyor zaten ama gidip dövesiniz geliyor bazen elemanları. bu da yapılır mı eşşolusu! diyorum. o kızcağızların ne zoru var ya allahım. sırf şekiller. erkekler hep saf oluyor genelde. biri hariç. bir ara Puffy "Sen Ne Pis Bir Herifmişsin Be Birader..! " diye post yazmıştı. o postun altına harbi gıcık herif yazmışım. 7ay geçmiş şimdi diyorumki alemin kralıymış bu herif. o zaman tam kavrayamamışız abinin hareketlerini. gıcık olduğu için hoşumuza gitmiş.
ayrıca ben ne pis bi adamım 40derecede hala bu postu yazmaya uğraşıyorum bi git yaa

Hiç yorum yok: