10 Nisan 2009

yeni adresim


VAN İL J. K.LIĞI

kısa dönem van gölü canavarı...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Hadi hayırlı olsun! En azından kısa dönem olması yüreklere bir su serpmiştir.
Puffy'de askerliğini Van'da yapmıştı yanılmıyorsam. Zaten bu yazıyı görünce hemen sana Van'da sosyal hayat hakkında bir brief geçecektir.
Dur blogroll'da senin adını değiştireyim, mihihi...

Adsız dedi ki...

Yaaa! Gargara-O Şimdi Asker yazıcaktım ama neden bilmiyorum, olmuyor.

Puffy dedi ki...

Sevgili Kandıralı,
Öncelikle,doğunun Paris'i olarak anılan Van'da geçireceğin 6 ayın hayırlara vesile olmasını dilerim.
Fakat gittiğin zaman da anlayacaksın ki Van,doğunun Paris'i değil,sadece Paris'in doğusu aslında :)

Ben 6.Hudut alayında piyade olarak yapmıştım.Senin olduğun yere bayaa yakın bir yerde yani.

Ne yap ne et kendini seraya atmaya çalış İl Jandarmada.Bir arkadaşım sera'dan sorumlu çavuş olmuştu,bütün askerliği boyunca çiçek sulamış,biber,domates yetiştirmişti.

Sevgili Müge,
Blogroll dan Kandıralı'yı sil,sonra yeniden ekle.Ekledikten sonra "Yeniden Adlandır" dersen amacına ulaşacaksın.

Haydi hayırlı tezkereler.

Adsız dedi ki...

Puffy,
maşallah Paris'in doğusu esprini yapmak için bin dereden su getirmişsin. Ayrıca blogroll'la ilgili olarak biz de düşündük o dediğini, işe yaramıyor.

Kandıralı belki de askerlik için don-gömlek alışverişindeyken biz burda neyin peşindeyiz.

Son olarak, askerden de internete girilebiliyor mu Kandıralı? Belki arada bir-iki çiziktirirsin yine, ha?

Dobrowski dedi ki...

çok teşekkür ederim ikinizede. güldürdünüz beni ben yeşil atlet kilot alırkenki muhabbetinizle =))

ne acaip şey daha alış veriş yaparken belli etti kendini. ben rambo bıçağı filan alırım diye girdim dükkana, dükkancı kadın bana kilit sattı =) asma kilit işte çk lazım olurmuş botlarımı kilitliycekmişim.
hatta askerliğini yapmış kişilerden duyduğm, donunun bile çalındığı..
bi tanesi yanına bişey alma nasıl olsa orda çalınacak dedi :)
kısa dönem olması sevindirici ama buralara uzak olması kötü.
internete girebilir miyim bilmem inş. girerimde yazar eğlenirim biraz :) sizleri özleyeceğim kesin oralarda.
puffy orda durumu kontrol altına alamamış o yüzden beni çağırıyorlar zaten :Pp

Puffy dedi ki...

Benden sonra karıştı yine,ondan çaarıyorlar seni :)
Orda çokça duyacağın bir laf:
"Askerde birşey çalınmaz,sadece yer değiştirir."
5 dakikada da maçı verdiniz,bir de üstüne fark yediniz.Daha da birşey demiyorum,bizim işi de bozdunuz :)

Dobrowski dedi ki...

sinirden ağlayacaktım dün akşam :/

Puffy dedi ki...

Sana şöyle söliim;
Fenerbahçe,Denizli deplasmanında,GS maçı bitmiş,Türkiye'nin kulağı Denizli'de.
Herkes maçı seyrederken,ben karargahta yavşak bir astsubayla envanter listesi çıkarıyorum.
Maç bitince Gs'li astsubayın bana lafı:"ne oldu yavşak asker,olamadınız şampiyon!" ve kenarda sıkılmaya hazır G3 duruyor.

Dobrowski dedi ki...

ohaa. o herifi öldürmek vatana hizmet sayılırmış. eşşolusu ya. bakalım biz hangi psikopatın eline düşücez :/