11 Nisan 2009

Heavenly Day



en çok özleyeceğim yerlerden biri burası. hafta sonları gittiğimiz 60 evler sahili. şu fotoyu daha dün çektim. maç sonrası arkadaşın mülteci minibüsüne atladık körfez yine çok güzeldi.. biraz üşüsek bile genel kanı "asker üşümez" oldu.
bir tepede veya sahilde olunca sanki hiç gitmeyecekmişim, o an hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor. sanki cennet; sevdiğinle beraber sahilde denizi seyrederek, esen rüzgara karşı daha sıkı sarılmakla geçen zaman..

işten ayrılırken herkesle vedalaştım. 1 sene çalıştım ve 2-3 kişiyle samimi oldum zaten biri işten çıktı diğerleriyle yine görüşürüz diye umuyorum.. patronla görüştüm beni beklediklerini söyledi kariyer net teki ilana aldırma falan filan dedi. benim şuan zerre umrumda mı? değil..

zaten çoğu kıyafetim yeşildi. şimdi asker yeşili olacak ve adresim izmit yerine van olacak. pazar sabahı sabiha gökçen den gidiyorum. uçak kazasından çok korkarım hep aklıma Muhsin yazıcı'nın helikopterinden gelen telefon geliyor. yeni bi olay daha bi tırsıyorum.

Hiç yorum yok: