27 Aralık 2010

yeşil desen yeşil değil, bu ne biçim sermaye

kansere çareyi buldum diye tüm haber bültenlerinde "zbamm işte mucize türk doktoru" "kansere çareyi türk doktorlar buldu" filan diye çıkan adam gelsin bi büyük içelim beraber. niye insanlar kanser oluyor onu anlar diye inanıyorum. yoksa çaresini buldum dediğin hastalığın kaynağını bilmezsen, merhemin olsa kafana sürsen o saç yine dökülür.

her gün köşe yazarları hala yazıyorlar "terörle bir yere varılamaz" diye.. daha ne olacağıdı ulan o.ç. demek geliyor içimden. beyefendiliğime veriyorum susuyorum ama bunu karşıma geçip biri dedi mi dayanamıyorum işte. hele 2 tuborg gold sonrası sahil kenarında olunca hiç dayanamayıp üstüne atlıyorum. kendini müslüman diye tanıtan genç çok sağlam (daşşaklı dedikleri ki ben bu lafı kullanmam yine beyefendiliğimi bozmam) dedikleri bir fabrikada çalışmaya başlamış. "sınavı kazanmıştım ama akp olmasa giremezdim" diyor..
ben hemen atlıyorum (böyle durumlarda aynını yapıyorum )

-kardeşim nasıl yaptın yahu ben o kadar koşturdum şu parti peşinde bi işe giremedim
-nasıl olur hacı sen hangi teşkilata takıldın
(burda mal gibi kaldım saçmaladım açıkça mit filan diyesim geldi)
...
-valla bilmem hacı başka türlü giremezsin bu fabrikaya işe. direk ankaradan bağlıyorlar işi.


arkası yarımca sahilinde ala luna deyi bağırıyor yaban ellerden sitiks miydi neydi

Hiç yorum yok: