25 Eylül 2009

uyum süreci ayaa





hala uyum süreci ayaana takılmaya devam ediyorum. sevdiğim herşeyi yapıyorum sırayla. dün gece ilk alkolümü içtim.. bira tadı tuhaf geldi. gittim bara sordum tuborgmuş "tamam" dedim hala ayırt edebiliyorum.. izmitliler de takıldık acaip manzarası var bütün körfezi görüyorsun gölcük, değirmendere filan harika. ordan çıkıp hayatımda en ucuz bira içtiğim mekana (0,50 kuruş lise zamanı galiba) gittik. 2 kişiyiz ikimizde askerden yeni gelmişiz. tipler kayık olmalıki hayatımda zom barda ilk kez kapıda dam sorulduğunu gördüm. "ne ayak dam filan" dedik bi tane keltoş dikmişler "buralar hep benim" havasında "ben varken böyle" dedi. bende hafiften matiz olduğumdan "dam olsa niye gelelim boolum" dedim. iyice saçmalayacağımı fark eden arkadaş durumu kurtardı ufaktan yol aldık. sonra pub havasında bi mekana gittik en farklı özelliği yediğin yer fıstıklarının kabuklarını yine yere atman. orda efes vardı hemen fark ettim tadını. ardından arkadaş aradı "eve gelin pıley sıteyşın oynar piiz yaparız" şekli. hemen vodkaları alıp eve gidiyorduk fethiye de polis durdurdu kimlik sorduk. bizden baska kimseyi durdurmuyorlar sorduk niye böyle diye. "o piti piti yaptık siz çıktınız" dedi. bana o piti piti diyen bi adamı zerre ciddiye almam o yüzden fazla uzatmadım baktılar kimliklere yol aldık. ardından sabah kadar piiz ve pıley.. öğlen iş yerinden müdür aradı öyle uyandım. gel diyo adama ne diyeyim akşamdan kalmışım. ona da yol verdim bu sefer başka biri akşama piize gidelim diye aradı. sevenimiz mi çokmuş yoksa çabuk gebertmek için paso takılmaya çağırıyorlar anlamadım. bu gece erken yatacağım demiştim o da iki yazı yazayım diye kaldı..
ha unutmadan geniş aile diye bi dizi başlamış kanal d de (belki epey olmuştur) çok hoşuma gitti acaip makara..

Hiç yorum yok: